DÜZCE – Kentin en aktif meslek örgütlerinden biri olan Düzce Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (Düzce SMMMO), toplumsal dayanışmayı ve kültürel bağları güçlendiren anlamlı bir etkinliğe imza atmaya hazırlanıyor. Oda yönetimi, geleneksel hale gelen “Aşure Günü” programıyla meslek mensuplarını, paydaşlarını ve Düzce halkını aynı sofrada bir araya getirecek. Bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olan aşure ikramıyla, birlik ve beraberlik mesajı verilecek.
Bereket ve Dayanışma Ruhu Yaşatılacak
Geleneksel değerleri korumaya ve sosyal projelerle üyeleri arasındaki bağı kuvvetlendirmeye büyük önem veren Düzce Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, bu yıl da aşure geleneğini sürdürüyor. Oda tarafından yapılan resmi açıklamada, “Bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın sembolü aşuremizi birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Tüm meslek mensuplarımız ve değerli misafirlerimiz davetlidir.” ifadelerine yer verilerek, geniş kapsamlı bir katılım çağrısı yapıldı.
Etkinlik 3 Temmuz’da Oda Binası Önünde
Bölgedeki mali müşavirleri ve muhasebecileri tek bir çatı altında toplayan Düzce SMMMO, etkinliğin lojistik ve organizasyon detaylarını da netleştirdi. Büyük bir özenle hazırlanan geleneksel aşure programı, 3 Temmuz 2026 Cuma günü gerçekleştirilecek. Tüm konukların rahat bir şekilde katılım sağlayabilmesi amacıyla etkinlik saat 15.00 ile 16.30 arası olarak planlandı. Programın ev sahipliğini ise Düzce SMMMO Oda Hizmet Binası Önü yapacak.
“Paylaşıyoruz, Güçlendiriyoruz, Geleneklerimizi Yaşatıyoruz”
“Paylaşıyoruz, Güçlendiriyoruz, Geleneklerimizi Yaşatıyoruz” mottosuyla yola çıkan oda yönetimi, bu tür organizasyonların mesleki dayanışmanın yanı sıra toplumsal huzura da büyük katkı sağladığını vurguluyor. Yoğun iş temposu ve mevzuat koşturmacası arasında nefes almak ve bağları tazelemek isteyen yüzlerce mali müşavirin katılması beklenen etkinlikte, dualar eşliğinde aşure kazanları kaynatılacak. Düzce SMMMO yönetimi, tüm kurumlara ve vatandaşlara kapılarının açık olduğunu yineledi.






